Over

Rob Prass

(programmamaker, trainer ,spreker)

Rob Prass

Ik ontwikkel nieuwe (educatieve) concepten met als uitgangspunt:

FIND  SHARE  PLAY


Tevens geef ik trainingen op het gebied van crossmedia en conceptontwikkeling in binnen en buitenland.

. Masterclasses In Holland

. Nextmarketier/Lectric

Crossmediaal denken voor o.a. Erfgoed Nederland

• Creativiteit en awareness,

Storytelling on multiple platforms

Transmedia storytelling

Project management crossmedia

• European concept development met de BBC, UIAH (Finland) en diverse omroepen in Nederland, Denemarken en Portugal.

Als jury lid van de categorie INTERACTIEVE VIDEO’s en Games van de SPIN AWARDS hou ik feeling met zowel de broadcast als de reclame/communicatie wereld.

Sinds de jaren 90 vooral actief  met de “nieuwe “media. Interactiviteit en betrokkenheid van de gebruiker/kijker zijn leading in de concepten. Het creëren van awareness onder de makers en de nieuwe spelers in het media veld vullen een groot deel van mijn tijd.

Ik begon mijn loopbaan bij de NOS afdeling schooltelevisie. Als programmamaker ontwikkelde en regisseerde ik een groot aantal series in diverse vakgebieden. Van nieuws tot documentair, van animatie tot drama.

Rob Prass  studeerde geschiedenis en behaalde in 1998 zijn Master Multimedia op de HKU.

Comments

3 responses to “Over”

  1. […] Rob Prass vertelt graag verhalen en zegt ons, marketeers, dat ook vaker te doen. Verhalen zijn krachtige (marketing)middelen; je verkoopsucces in de toekomst wordt bepaald door de hoeveelheid aandacht die het verdient. Een krachtig verhaal trekt de aandacht en voegt waarde aan een merk toe. Marketeers houden van formules, dus heeft hij er een voor ons: Reputatie x aandacht = waarde. […]

  2. […] Rob Prass vertelt graag verhalen en zegt ons, marketeers, dat ook vaker te doen. Verhalen zijn krachtige (marketing)middelen; je verkoopsucces in de toekomst wordt bepaald door de hoeveelheid aandacht die het verdient. Een krachtig verhaal trekt de aandacht en voegt waarde aan een merk toe. Marketeers houden van formules, dus heeft hij er een voor ons: Reputatie x aandacht =waarde. […]

  3. […] Rob Prass vertelt graag verhalen en zegt ons, marketeers, dat ook vaker te doen. Verhalen zijn krachtige (marketing)middelen; je verkoopsucces in de toekomst wordt bepaald door de hoeveelheid aandacht die het verdient. Een krachtig verhaal trekt de aandacht en voegt waarde aan een merk toe. Marketeers houden van formules, dus heeft hij er een voor ons: Reputatie x aandacht =waarde. […]

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *